tirsdag 16. september 2014

Trolle gensere

Denne genseren som jeg har kalt for trollegenser, kan egentlig passer inn i mange forskjellige stilarter om man forandrer farger litt osv.





Da jeg la ut trolleklær på siste innlegg, fikk jeg en henvendelse av en dansk leser som gjorde meg oppmersom på denne TROLDE PUS som er godt kjent for danske barn og voksne.
Jeg måtte google det og fant dette skjønne bildet av trollegutt med en sele på buksen! Så skjønt!





Nå har jeg plutselig fått for meg at orange og marineblått går an. 
Jeg har nok latt det gå altfor mye i jordfarger for tiden. Må skjerpe meg der!
Litt farge på små barn.....skader aldri.

Eli

2 kommentarer:

  1. Hej!! Jättesöta tröjor! <3 Undrar ju förstås var man kan hitta detta fina mönster eller det är kanske ditt eget??

    Med vänlig hälsning/ Ingrid G

    SvarSlett
  2. Flotte fine gensere og bukse, håper dere har de med i boka når den kommer.
    Trollesettene er kjempefine og så morsom i tillegg, skader ikke med litt humor...

    SvarSlett