fredag 28. august 2015

Nancy



Dette er virkelig årets "hit"
Helt på høyden med Skappelgenser og Sara Lund-genseren.

Jeg liker derimot IKKE SandnesGarns utgave til barn. Disse er mye finere! Det er ikke så vanskelig; gå ned på garntykkelsen og tynnere pinner og følg en liten damestørrelse.
Bare å legge inn spørsmål på bloggen her om noen vil vite mer.
På denne aller minste (2 år) har jeg også kuttet ned på stjernemønsteret og kortet ned på mønsteret vertikalt. Men hovedlinjene som gjør denne koften så fin er beholdt, syns jeg!




Eli

4 kommentarer:

  1. Superfin fargekombinasjon på koftene du har strikket. :-)
    Den har jeg lyst til å strikke til mitt barnebarn.
    Fint om du kunne oppgi fargenummer og pinnenummer du brukte.
    Hilsen Trine

    SvarSlett
  2. Jeg er vild med de ting, du/I laver. Så gode til at ramme lige i øjet.
    Hvilket garn har du valgt at bruge til børnekoften?
    Vh Pia

    SvarSlett
  3. Disse var kjempefine! Hva er det du ikke liker ved barnemodellen?

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett